Методика роботи
зі складовою
таблицею «Приголосний-голосний»
• Читання
зліва – направо: ма мо му…; на но ну…
• Справа –
наліво: мі ми ме…; нє ню ня…
• Згори –
вниз (їдемо ліфтом униз): ма на са…; мо но со…
• Знизу –
вгору (їдемо ліфтом угору): фа ща ґа…;
фо що ґо…
• Ланцюжком
униз: ма мо му…; нє ню ня; са со су…; лє лю ля…
• Ланцюжком
угору: фі фи фе…; ща що щу…; ґі ґи ґе…; ха хо ху…
• Вибіркове
читання. Показую склад, букву (ма ли на, бі л ка), учень читає вголос, якщо
діти почули, що утворилось слово, хором називають його (малина, білка).
• Гра «Вовк та заєць».
Беруть участь двоє учнів. Перший - «Заєць», починає
читати, другий - «Вовк», читає те саме з самого початку, але вступає після
того, як перший опанує два або три склади, й намагається догнати Зайця. Всі
учні слідкують. Якщо Вовк зрівнявся у читанні з Зайцем, говорять: «Наздогнав!»;
якщо ні: «Спритний Зайчик!»
• Гра «Блискавка» (працюємо у русі).
Проводиться фронтально або по рядах, групах, парах. Учні
за командою: «Блискавка!» якомога швидше читають певний рядок. Діти, які
прочитали заданий рядок або рядки, миттю встають.
Немає коментарів:
Дописати коментар