- Збірник ДПА з літературного читання (Переглянути)
- Збірник ДПА з української мови (Переглянути)
- Підготовчі контрольні роботи з української мови та літературного читання
Типи завдань
1.Числівники –це слова, що означають:
А)дію предмета;
б)кількість предметів або їх порядок при лічбі;
в)ознаку предмета.
А)дію предмета;
б)кількість предметів або їх порядок при лічбі;
в)ознаку предмета.
2.Які займенники належать до 3-ї особи?
А) я, ви, вони.
Б) він, вона, воно, вони.
В) ти, він, вона.
А) я, ви, вони.
Б) він, вона, воно, вони.
В) ти, він, вона.
3.Визнач у якому рядку всі числівники
записано правильно.
А)сімдесяти, шіснадцять, шістдесят
Б) семи десяти, шістнадцять, шістдесят
В)сімдесяти, шістнадцять, шістдесят.
А)сімдесяти, шіснадцять, шістдесят
Б) семи десяти, шістнадцять, шістдесят
В)сімдесяти, шістнадцять, шістдесят.
4.Спиши словосполучення, ставлячи
займенники, що в дужках, у потрібній формі.
Зайти до (вона), переказувати (він),
читають (я), дружити з (ти).
5.Провідміняй займенник я.
6.Випиши з тексту займенники, визнач їх
особу, число, відмінок.
У садку співав соловей. Його пісня була
дуже гарна. Він знав, що його пісню люблять люди. Тому й дивився з погордою на
квітучий сад, на синє небо й на маленьку дівчинку. Вона сиділа в саду й слухала
його чарівну пісню.
7.Склади і запиши (5-7 речень) про те,
як ти ставишся до тварин, використовуючи займенники.
Контрольна робота
за темою «Числівник. Займенник»
II варіант
за темою «Числівник. Займенник»
II варіант
1.Займенник - це:
А) службове слово;
б) частина мови, яка називає предмет;
в) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його.
А) службове слово;
б) частина мови, яка називає предмет;
в) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його.
2.Які займенники належать до 2-ї особи?
А) я, ти, вони.
Б) він, тебе, мене.
В) ти, ви , на тобі.
А) я, ти, вони.
Б) він, тебе, мене.
В) ти, ви , на тобі.
3.Визнач у якому рядку всі числівники
записано правильно.
А)сімдесяти, шіснадцять, шістдесят
Б) семи десяти, шістнадцять, шістдесят
В)сімдесяти, шістнадцять, шістдесят.
А)сімдесяти, шіснадцять, шістдесят
Б) семи десяти, шістнадцять, шістдесят
В)сімдесяти, шістнадцять, шістдесят.
4.Спиши словосполучення, ставлячи
займенники, що в дужках, у потрібній формі.
Вийти до (вона), пише до (він), скажуть
(я), дружити з (ти).
5.Провідміняй займенник ти.
6.Випиши з тексту займенники, визнач їх
особу, число, відмінок.
Я блукав по весняному лісі. Настрій у
мене був піднесений. Та раптом почулося жалібне попискування.
На лісовій стежині я побачив зайчика, який потрапив у сільце. Він дивився на мене вологими очима і тремтів від страху. Моє дитяче серце підказало, як діяти.
На лісовій стежині я побачив зайчика, який потрапив у сільце. Він дивився на мене вологими очима і тремтів від страху. Моє дитяче серце підказало, як діяти.
7.Склади і запиши (5-7 речень) про
те, як ти ставишся до тварин, використовуючи займенники.
1.
Іменники змінюються: .
а)
за родами і відмінками;
б)
за числами і відмінками;
в)
за родами, числами і відмінками.
2. Підмет завжди
стоїть у формі:
а)
орудного відмінка;
б)
родового відмінка;
в)
називного відмінка.
3. Визнач
, в якому відмінку стоять іменники: боєм, вужем, кутом
а)
орудного відмінка;
б)
родового відмінка;
в)
називного відмінка.
4. В
якому рядку всі слова записані правильно: .
а)
піччю, річчю, радісттю;
б)
стежкою, чемністю, вежею;
в)
піснею, мрією, нічю.
5. Провідміняй
слово небо
Н.в.
________________
Р.в.
________________
Д.в.
________________
З.в.
________________
О.в.
________________
М.в.
________________
6. Постав
іменники, подані у дужках, у потрібній формі. Визнач відмінок іменників.
Подарувати (
друг) _______________________________________
Лежить
за ( піч)____________________________________
Тримає
в ( рука) ________________________________________
7. Склади
речення. Над іменниками познач відмінки.
Біля,
українці, завжди, криниці, садили, калину.
____________________________________________________________________
8. Встав
закінчення іменників:
Символ
привітност….., знаю рідну мов…., розкажу дідус… Іван…..
Немає коментарів:
Дописати коментар